Sicko

I morse när klockan ringde för att det var dags att jobba så vaknade jag med världens halsont. Hittade halstabletter i skåpet så tog med mig en hög. Givetvis var detta bara milda halstabletter så de gjorde ju ingen nytta mer än när jag faktiskt satt och sög på dem, så det var tur att jag tog med mig många för fick ha en i munnen i princip hela tiden.
 
Sen när jag kom hem däckade jag nästan direkt. Ett par timmar senare vaknade jag och hade, förutom halsont, även feber, huvudvärk och frossa.
Har trotsat febern och diskat, handlat mat, ätit mat, diskat lite mer och bytt sängkläder så nu är jag helt död. Har laddat upp med godis för kvällen, men känner bara för att lägga mig i sängen och hoppas på att vara bättre imorgon när jag vaknar.
 
Nyss fick jag i mig massa jordgubbar och lite glass. God kvällsmat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback