Slut på helgen

Igår blev det som sagt en tur till Göteborg för lite äventyr. Var på Universeum och kollade på alla normala och mindre normala djur. Tänk vad fruktansvärt fula djur det finns egentligen, och för att inte prata om stora! Fräckast var nog sågfisken! Trodde det var en haj, för det såg ut som en haj, men efter lite påläsning så vet jag nu att det mer är en rocka. Hur fräck som helst i alla fall, och stor!
 
Efter Universeum blev det en bit mat och sen blev det "hem" för lite spel och filmmys hela kvällen. Hur mysigt som helst! Var nog inte hemma förrän närmare 01 på natten sen, och hade jag varit dum som jag lätt blir hade jag inte varit hemma förrän morgonen efter. Dock lär man ju sig av sina misstag så hem kom jag och det var nog lika bra.
 
Idag har jag städat hemma och sen hämtade jag Izza för några timmar sen i Vargön där hon har varit sen igår innan jag åkte ner mot Göteborg. Väldigt gott att passa på att röja ordentligt och dammsuga när katten inte var hemma och sprang runt och rörde till allt igen.
 
Nu ska jag strax lägga mig i sängen och sova lite. Ladda för jobb och det faktum att jag inte kan sova efter jobbet imorgon eftersom jag ska vara hos Stefan med Lady kl. 8 på morgonen så att hon kan få nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback