Still sicko

God dagens. Eller god och god vetitusan, men dag är det i alla fall.
 
Har sovit skapligt inatt. Om man bortser från att katten väckte mig 3:48 och skulle ha mat. Det här med att jag ger henne mat på natten när jag åker till jobbet måste upphöra känner jag, för det senaste väcker hon mig varje ledig natt för att skålen är tom och hon vill ha mat. Sen kunde jag inte somna om förrän långt efter 5 men fick då sova ifred tills jag vaknade vid 10-tiden i alla fall så ska väl inte klaga för mycket på det.
 
Idag är näsan tjock, huvudet tjock och pannan varm. Som igår. Inte bra. Inatt ska det jobbas. Vetifan hur det blir med det däremot, får se om ett par timmar om jag hunnit läka upp mig lite. Mina luftvägar är tjocka och lungorna uppsvällda, vilket gör skitont i min vänstra sida under revbenen. Fick en spark där av Lady för ett par år sen och revbenen sprack och har sen läkt ihop lite skevt så när lungorna sväller så är det nån muskel eller nåt som trycker på revbenen och skapar oerhörd smärta. För att fixa detta måste jag röntgas och sen måste revbenen knäckas på nytt igen tror jag, och den smärtan är inte värd det. Kommer inte kunna göra någonting på månader efter det... så nej, inte värt det.
 
Har precis lassat över hästen på E så att jag kan fortsätta ligga hemma och tycka synd om mig själv typ. Har däremot tvättstugan nu, men tror inte det blir så himla mycket mer än två omgångar. Har mer men ska orka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback